Dziś dobiegło końca wyzwanie Be Better z Ewą Chodakowską, w którym miałam przyjemność współtworzyć część PSYCHE. Dostaję od Was sporo wiadomości i przepełnia mnie radość! Ogromnie się cieszę, że mogłam być częścią tego projektu. Czytanie o Waszych wrażeniach, efektach i postępach to dla mnie największa nagroda za te minione 3 miesiące intensywnej pracy. Jestem przepełniona wdzięcznością i radością! A ponieważ posty z części PSYCHE ukazywały się codziennie, przygotowałam dla Ciebie PODSUMOWANIE całej tej części wyzwania, gdybyś chciała zrobić je jeszcze raz lub wrócić do niektórych tematów. 

Wyzwanie trwało 90 dni – od 7 stycznia do 7 kwietnia 2019 i było zaplanowane w bardzo holistyczny sposób. Składało się z kilku części:

  • PSYCHE – #zaprojektuj swoje jutro
  • TRENINGU
  • DIETY
  • ZDROWIE  (posty o profilaktyce zdrowotnej przygotowane z lekarzem medycyny stylu życia)
  • PIELĘGNACJA domowe i naturalne spa
  • METAMORFOZY osób ćwiczących z Ewą

Na Facebooku i Instagramie Ewy znajdziesz oczywiście posty z całego wyzwania Be Better (zaczynają się od 7 stycznia 2019). Na moim Instagramie są z kolei posty dotyczące części psyche. Jednak, jak się domyślasz, odszukanie tych postów może okazać się kłopotliwe. Właśnie dlatego całość wyzwania “Be Better. Zaprojektuj swoje jutro” ukazała się – w udoskonalonej i poszerzonej wersji – w książce “90 dni. Zaprojektuj swoje jutro”!

Możesz kupić ją online w sklepie BeBeio. Jest to świetne narzędzie do rozwoju osobistego, w książce jest mnóstwo miejsca na Twoje notatki i refleksje. Krok po kroku przejdziesz przez 3 miesiące drogę do wyznaczonego przez siebie celu, poznając przy okazji wiele cennych informacji na temat diety, zdrowia, treningu i pielęgnacji. Znajdziesz też tam mnóstwo motywacji oraz tygodniowe plany ćwiczeń.

Przez 90 dni w 90 krokach:
  • zrobisz bilans i świadomie wybierzesz obszar życia, który chciałabyś zmienić
  • sformułujesz swój cel tak, żeby zwiększyć szanse na jego realizację
  • nauczysz się, jak wprowadzając zmiany, wykorzystać swoje mocne i słabe strony
  • przygotujesz do zmiany siebie i swoje otoczenie oraz stworzysz plan działania
  • odkryjesz sposoby na znalezienie motywacji i podtrzymanie wytrwałości
  • dowiesz się, dlaczego ważna jest przy tym uważność i wdzięczność
  • zaczniesz trenować regularnie – materiał zawiera 12 tygodniowych planów treningowych dla osób początkujących i zaawansowanych
  • dowiesz się, jak wyjść z błędnego koła stosowania restrykcyjnych diet, i osiągniesz trwałe efekty swojej pracy
  • wypracujesz dobre nawyki żywieniowe, które zaowocują zdrowiem, lepszym samopoczuciem i wymarzoną sylwetką
  • uzyskasz podpowiedzi, jak zatroszczyć się o swoje ciało i o nie zadbać
  • zaczerpniesz inspirację do codziennego ruchu i właściwego dbania o kondycję.

Masz już tę książkę? Koniecznie daj znać, jakie są Twoje wrażenia!